saqa.blogg.se

Jag är en tjej som ser världen igenom min canon powershot camera. jag älskar att fota och lägger ut lite blandade bilder och annat kul från mitt liv. Enjoy!

Jag är Saga

Kategori: mitt liv

Jag heter saga, och för ungefär 3 månader sedan köpte jag en canon poweshot SX50, och jag blev kär direkt. Jag gillar att fota allt möjligt, från fula selfies till underbara platser, och jag bestämde mig för att börja lägga ut bilderna här, både för att ni ska kunna se dem och för att jag ska kunna bli bättre.
 
Förutom att fota allt och alla gillar jag fotboll, katare och teater, och är nästan hela tiden på träningar hit och dit. Jag spenderar den mesta av min tid med att scrolla igenom mitt flöde på instagram, och om ni vill följa mig lägger jag en länk här. #nofilter
 
Sen finns det inte mycket mer att säga, förutom möjligvis att jag bor i stockholm, och jag hoppas att ni kommer gilla min blogg.
 
Kram
 
 
Kommentera inlägget här: